Gäst Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Hej! Min skola heter ISG (INternationella skolan Gårdsten) och är rätt så bra men absolut inte bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Jag går i en kunskapsskola i stockholm i en ort som heter enskede Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Jag går i Mjällby skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 En annan går i högavångskolan, Min klass är den mest krimnella Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jag går på östbyskolan men jag hör till Lidåker men den bästa skolan av de är östbyskolan :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jag går i Åsö grundskola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 (redigerat) Borttagetglömde tillägga att den ligger i göteborg... 0014, de har du skrivit två gånger nu... Redigerat 8 Juni 2004 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Jag går på Edenskolan (kristen skola) Den är bra med perfekta lärare rimligt med läxor och ingen mobbing alls. Alla leker med all själv brukar jag leka och prata med 6:åringar jag går i 6:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 jag går i Grimsta skolan och har gått i Tenhultsskolan, Torpaskolan, Odenslundaskola, södeviksskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
presentkortet Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Heej, ja går på fredriksdal i lidköping :D Jag går på Fredriksdal i lidköping :Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Går i Bredängsskolan ligger i södra Stockholm...Sveriges kung och drottning kom till vår skola :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Var ju verkligen nödvändigt att bumpa upp den här tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.