Justusett Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 När jag försöker ladda ner skins från fps banana så går det inte! det står : "You have an insufficient user level (UL1) to access this module (UL2)" Fattar inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 jaa vist är det drygt det står så för mig också vet inte varför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 jAG ÄR LITE HALV ADMIN DÄR OCH BARA SÅ NI VET MÅSTE MAN VARA MEDLEM FÖR ATT LADDA NER :P Edit: Sorry för caps lock! Jag trodde inte den var inne :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cs-alex Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Ladda ner skins..... www.fpsbanana.com sen skins ta nån tex ak47 sen tryck download sen kmr sidan upp igen rulla ner med musen till slutet sen till höger där ser du. ;) Funkar det inte adda [email protected] så hjälper jag dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Cs-alex, jag tror inte att du har förstått frågan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Det står för mig med, jag är inte medlem där men jag kan ändå ladda ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg