Vitdom Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 MEN OMG!!! Vart laddar man ner spelet!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Där du har laddat ner andra spel de senaste 6 åren kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mephesto Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Fattar inte en sak... Är det bara tre "raser" eller? Infernal, Haven och Necropolis, asså Djävular, Människor och Skelett? Dom kunde ju lagt till åtminstånde 3 till: "Öken" rasen med Behemots och Gobblins, "Natur" rasen med alver och "Is" rasen med titaner om dom inte redan gjort det. Ok tack för svaret. 3:an var ju outstanding på den tiden :). Tråkigt att dom tagit bort is-rasen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Där du har laddat ner andra spel de senaste 6 åren kanske? ??!?!?!? jag hadde inte ens någon dator för 6 år sedan!? :blink: :huh: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Där du har laddat ner andra spel de senaste 6 åren kanske? lol, och det han menar tror jag inte är så lagligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 dom har raserna finns sylvan: natur haven: männsko staden inferno: vad tror ni academy: IS RASEN, dom har master gremlins och titander mm men tatt bort nåra och satt dit lite nya saker istället. dungeon: black dragons mm necropolis: skelett stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mephesto Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 dom har raserna finns sylvan: natur haven: männsko staden inferno: vad tror ni academy: IS RASEN, dom har master gremlins och titander mm men tatt bort nåra och satt dit lite nya saker istället. dungeon: black dragons mm necropolis: skelett stad. Ok 6 raser alltså. tack så mkt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Twiztha:Dem heter väll inte Titaner längre?Dem heter väll Collouses(stavning?)?? Men ja älskar de spelet, minst lika kul som 3:an...Mkt bättre än 4:an som var en enorm flopp!! BTW:Nån som kan hjälpa mejj på 4:uppdraget me människorna?När man ska möta en gubbe å hans alvarmé så behöver man ju Boots of Levitation så man kan gå över floden, å dem har jag, men jag kan inte gå på vattnet även fast jag har dem, å jag har dem equipped... Jag skapar ett eget ämne om de inte e nån här som kan helpa mejj!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jak&daxter Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Heroes 5 är mycket bättre än dom övriga spelen. Det är ju faktiskt lite mer story bakom 5:an en de övriga. Jag, personligen, tycker att det är riktigt bra grafik på spelet och tycker att det är rätt så bekvämt att kunna vrida kameran så man ser bättre.. =) Helt värt pengarna.. om man skulle köpa det alltså.. =) yeah! visst finns inte dread knights (eller vad dom hette) kvar längre? dom fanns ju i necropolis, under bone dragons..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 ja nergraderingarna till titaner heter colussus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 ja har inte kommit så långt, har inte hunnit spela, men ja e på femmans uppdrag me människorna nu men kan inte klara Aragael eller f*n han nu heter (Han som har kidnappat eron som man är i dem andra uppdragen me människorna). Det är för mig omöjligt att slå honom!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.