Hoppa till innehåll

Heroes V (5)

Gäst Twiztha_MF

Rekommendera inlägg

Fattar inte en sak... Är det bara tre "raser" eller? Infernal, Haven och Necropolis,  asså Djävular, Människor och Skelett? Dom kunde ju lagt till åtminstånde 3 till: "Öken" rasen med Behemots och Gobblins, "Natur" rasen med alver och "Is" rasen med titaner om dom inte redan gjort det.

Ok tack för svaret. 3:an var ju outstanding på den tiden :). Tråkigt att dom tagit bort is-rasen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

dom har raserna finns

sylvan: natur

haven: männsko staden

inferno: vad tror ni

academy: IS RASEN, dom har master gremlins och titander mm men tatt bort nåra och satt dit lite nya saker istället.

dungeon: black dragons mm

necropolis: skelett stad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dom har raserna finns

sylvan: natur

haven: männsko staden

inferno: vad tror ni

academy: IS RASEN, dom har master gremlins och titander mm men tatt bort nåra och satt dit lite nya saker istället.

dungeon: black dragons mm

necropolis: skelett stad.

Ok 6 raser alltså. tack så mkt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Twiztha:Dem heter väll inte Titaner längre?Dem heter väll Collouses(stavning?)??

Men ja älskar de spelet, minst lika kul som 3:an...Mkt bättre än 4:an som var en enorm flopp!!

BTW:Nån som kan hjälpa mejj på 4:uppdraget me människorna?När man ska möta en gubbe å hans alvarmé så behöver man ju Boots of Levitation så man kan gå över floden, å dem har jag, men jag kan inte gå på vattnet även fast jag har dem, å jag har dem equipped...

Jag skapar ett eget ämne om de inte e nån här som kan helpa mejj!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Heroes 5 är mycket bättre än dom övriga spelen. Det är ju faktiskt lite mer story bakom 5:an en de övriga. Jag, personligen, tycker att det är riktigt bra grafik på spelet och tycker att det är rätt så bekvämt att kunna vrida kameran så man ser bättre.. =) Helt värt pengarna.. om man skulle köpa det alltså.. =) yeah!

visst finns inte dread knights (eller vad dom hette) kvar längre? dom fanns ju i necropolis, under bone dragons..??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...