Aegzor Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Var kan man få Dragonscale ? Alltså den man behöver när man ska få Kingdra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 (redigerat) Man kan få den på horsea, bagon och dratini. 50% på bagon och horsea och 5% på dratini, men på fire red och leaf green kan du få dragon scale vid tanaby ruines B) Redigerat 26 Maj 2006 av Poké Brendan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 På Guld, Silver och Cristall får man väl den hos den röda Gyaradosen. Eller är det bara Red Scale..??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Man kan få den på horsea, bagon och dratini. 50% på bagon och horsea och 5% på dratini, men på fire red och leaf green kan du få dragon scale vid tanaby ruines B) kanche är dumnt :meddum: men vars non stans vid tanaby ruins kollat äver allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Nedanför Seven Island. Santa_Claus_Driver: Man får ingen Dragon Scale, man får en Red Scale (som du sa). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Man kan få den på horsea, bagon och dratini. 50% på bagon och horsea och 5% på dratini, men på fire red och leaf green kan du få dragon scale vid tanaby ruines B) oj Jag menar på ön där tanaby ruins finns Sorry :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag menade på Ruby, men, aja tack för hjälpen ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 På Guld, Silver och Cristall får man väl den hos den röda Gyaradosen. Eller är det bara Red Scale..??? jo man får red scale Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag har redan sagt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag har redan sagt det. @förlåt da jag bara inte orkade kolla vad du hade skrivit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Han skrev bara en mening :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Jag menade på Ruby, men, aja tack för hjälpen ! Jag gjorde förslag på båda spelen :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg