Agito Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 kan nån säga när man går upp i Rang och till vilken rang går man skriv så mycket som ni bara kan :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 kan nån säga när man går upp i Rang och till vilken rang går man skriv så mycket som ni bara kan :blink: när du kommer till 400 inlägg så blir du über fuskare och sen vid 800 inlägg p blir du elite gamer och sen vid 1600 så blir du små kändis och sist, men inte minst vid 3200 inlägg så blir du mini mod tror att det är så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 och det sutom så hetere rank och inte rang.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 oj jag skrev visst fel förlåt då tack för hjälpen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Man kan iten bli mini mod.suna sa det till mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 om man kunde vi´mini-mod vad skulle man kunna göra :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Låsa några trådar elelr något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag har redan skrivit en sådan här trådd... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Men det var ju dark hero som startade den här tråden jag bara skrev att man inte kunde bli mini mod!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 hur kan du veta det :unsure: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Suna hade sagt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Läs nästa gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.