Dream Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 har ni tryckit på den där dude knappen och sett klippet ? ganska knasig tycker jag :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Jepp! Fattar inte meningen med den! Störande kille som pratar; "Oh man!" "Helloo, are you kidding?!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 inte jag heller men jag gillar pingvinerna (moderator dettar är inte offtopic detta är med i spelet om ni prova det själv så får ni ser att jag har rätt,så jag bryter inte mot nån regel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RumbleRoar Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 8--1----6-2--------9---------------------------------------------------------------------62-----9----0--------------------------------------------------------------------0-------5---0------------------------------------------------------------------------ är min första låt. Ganska nöjd med den. Kort men bra stil. Om jag skulle rösta så skulle det bli 7/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.