Hoppa till innehåll

Vad Är Det Läskigaste du sett i verkligheten?


frogren
 Dela

Rekommendera inlägg

Vet inte om det här är läskigaste jag har varit med om, men det mest upprörande iaf.

 

Va på väg hem från Finlands färjan (vi åkte bil) en söndag morgon, och vi stannade för ett rödljus, helt plötsligt for det förbi en mercedes (mot rött ljus) och koliderade i en anna bil, 2 av personerna dog och en skadades (de som dog åkte i mercedesen). Iaf lite halvt otäckt att ringa efter ambulansen och försöka hålla en av killarna vid medvetande tills ambulansen kom. Som tur var kom ambulansen efter bara någon minut.

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 172
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Insekter..

 

Det kanske låter fånigt, men så fort jag får se en spindel lika stor som en vuxen mans hand krypa runt vid porten till mitt hus, så får jag panik, slänger iväg allt jag har i handen, och springer ifrån fort som f*n. Det är vid såna tillfällen, som jag kan sitta och vänta i en timma på att spindeln ska gå iväg, innan jag kan gå in igen :o

 

Och brr, när jag är hemma och hör något i luften, tittar bakom mig och ser en geting flyga runt. Då skriker jag så hela huset tror att jag blivit våldtagen eller något xD, springer ut ur rummet getingen är i, låser alla dörrar så den inte kan flyga efter mig, och ber någon (typ morsan eller farsan) att slå ihjäl den.

Sommarn skulle vara perfekt, om det inte var för alla insekter :(

Samma här... Hatar insekter.. Speciellt Spindlar å Getingar...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det hände förra sommaren, Jag och 3 kompisar var inne i en gamal övergiven Fabrik Även kallad " Tegelbruket " Det är skitstort där inne och det ligger sopor skrot och allt möjligt där inne. Vi var nästan längst inne och höll på att hoppa på en gammal Läskmaskin När vi hör Röster. Det är typ 2 Ryssar lr Polacker De snackade i alla fall inte svenska de började springa efter oss så vi sprang emot Den stora utgången men där stog en bil, Så vi var tvugna att springa runt och Springa ut genom en mindre utgång. Sedan över en åker och De var fortfarande efter oss, Som tur var så ligger En 4 filig väg Mellan " Tegelbruket " Och Området där vi bor så vi sprang över den och vi han med nöd och näppe över den innan det komm lastbilar och personbilar. Sen så sprang alla Hem. Det var nog det läskigaste jag har várigt med om.

Redigerat av 9400
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när en gubbe kom in till oss och var sågad med en motorsåg han var jagad av två andra killar det var dom som hade sågat honom h*lvete alltså han såg inte normal ut blev ass rädd.

 

ps det här hände i strand alltså umeå stog i tidningen och var med på tv

Källa? Jag tror knappast på det för att det är livsfarligt att jaga någon med motorsåg (för den som håller i den) och den är svår att hantera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var nog när vi skulle åka till Stena Line dårå.

 

Det var en väg som gick rakt fram, och en som gick uppåt lite på en bro.

 

Vi körde upp på bron och en gammal skrutig bil körde neråt, den gamla bilen tappade däcket så han gled ju ner och däcket flög RAKT framför våran bil, om pappa inte skulle bromsat skulle jag sitta med ett däck i knät xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när en gubbe kom in till oss och var sågad med en motorsåg han var jagad av två andra killar det var dom som hade sågat honom h*lvete alltså han såg inte normal ut blev ass rädd.

 

ps det här hände i strand alltså umeå stog i tidningen och var med på tv

Källa? Jag tror knappast på det för att det är livsfarligt att jaga någon med motorsåg (för den som håller i den) och den är svår att hantera.

 

du e f*n dum i huvudet ditt j*vla cp i jämförelse till dig så talar jag sanning din idiotiska wannabe.

 

men om du vill ha källa kan du ju ta och komma hit om du vågar.

 

men om du är för feg som du troligast är så sök efter motorsågs masakern i umeå på vks hemsida finns nog på vfs hemsida.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Apelsin

när en gubbe kom in till oss och var sågad med en motorsåg han var jagad av två andra killar det var dom som hade sågat honom h*lvete alltså han såg inte normal ut blev ass rädd.

 

ps det här hände i strand alltså umeå stog i tidningen och var med på tv

 

Källa? Jag tror knappast på det för att det är livsfarligt att jaga någon med motorsåg (för den som håller i den) och den är svår att hantera.

 

du e f*n dum i huvudet ditt j*vla cp i jämförelse till dig så talar jag sanning din idiotiska wannabe.

 

men om du vill ha källa kan du ju ta och komma hit om du vågar.

 

men om du är för feg som du troligast är så sök efter motorsågs masakern i umeå på vks hemsida finns nog på vfs hemsida.

 

Men snälla, du behöver inte svära så mycket åt honom bara för att han vägrar tro på det?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när en gubbe kom in till oss och var sågad med en motorsåg han var jagad av två andra killar det var dom som hade sågat honom h*lvete alltså han såg inte normal ut blev ass rädd.

 

ps det här hände i strand alltså umeå stog i tidningen och var med på tv

 

Källa? Jag tror knappast på det för att det är livsfarligt att jaga någon med motorsåg (för den som håller i den) och den är svår att hantera.

 

du e f*n dum i huvudet ditt j*vla cp i jämförelse till dig så talar jag sanning din idiotiska wannabe.

 

men om du vill ha källa kan du ju ta och komma hit om du vågar.

 

men om du är för feg som du troligast är så sök efter motorsågs masakern i umeå på vks hemsida finns nog på vfs hemsida.

 

Kan faktiskt ligga en liten sanning i det: -->klicka<--

 

Men snälla du! Även fast det ligger en liten sanning i det behöver du inte bli så j*vla arg och börja med personliga påhopp då det faktiskt låter väldigt otroligt, och om man litar på Aftonbladet så har du överdrivit lite....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...