Gäst Pcplayer Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Skrivet 26 Maj 2006 asså varje gång jag startar ett fullskärms program som t e x call of duty 2 eller wow så efter kanske 5 min kommer kärmen bli helt konstig..det kommer bli grönt o lila ljus överallt .. så man ser nästa ingenting..vad ska jag göra? Citera
Autobahn Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Skrivet 26 Maj 2006 Hmm, detta problem verkar vara ovanligt. Jag tror att det är skärmen det är fel på och inte själva datorn, kollat ifall att det har något med skärminställningarna att göra? Pröva att skapa en tråd om samma ämne på http://www.sweclockers.se, där det finns väldigt kunniga, datorintresserade människor. Citera
CeZ Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Skrivet 27 Maj 2006 Låter som grafikkortet krashar... överhettat? Citera
Gäst Pcplayer Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Skrivet 28 Maj 2006 om det så är måste jag då köpa nytt grafik kort det är ju inte gratis precis.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.