Gäst Destiny Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 När jag for till Queen of the fairys på Mother and Child Isle genom Tornadon för att få uppgraderingen Is och Eld Pilar så fick jag inget? Och jag har redan Mästersvärdet,Alla andra uppgraderingar från fairyerna.... SÅ nu vet jag inte vad jag ska göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Om du inte fick något sa var det väl någon röst som sa att du skulle göra något först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Det var längesen.... Jag har glömt bort det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Här har du en extremt bra Walkthorugh för spelet. Checka igenom listan och kolla så du har gjort allt. http://www.nintendo.com/strategygallery?ga...m-Game-0000-823 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Oj Måste rädda Aryll först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Hos Ganondorf man måste väl döda den stora kycklingen elr vad det är för nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Här har du en extremt bra Walkthorugh för spelet. Checka igenom listan och kolla så du har gjort allt. http://www.nintendo.com/strategygallery?ga...m-Game-0000-823 asbra sida där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Har nu fått Eld och Is Pilarna Tack för era tips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maka Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 (redigerat) kan ni hjälpa mig på zelda the wind waker? hur hittar man erht temple? Redigerat 10 Juni 2006 av maka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg