pokeAnte Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) vilken start pokemon valde du varför på vilket spel jag valde bualbasar på fire red den är på level 94 nu och jag har blastios byte den till emerald och byte till backs. på emeral valde jag treeko. :gitarr: Redigerat 28 Maj 2006 av ante25 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Sapphire/Ruby/Emerald: Torchic, tycker den är sötast, men på Sapphire så hade jag growlithe som start. (Jag valde Torchic men bytade över Growlithe sen) Firered: Charmander (Såklart!) x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 vad menar ni Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 På vilket spel valde du som första Pokemon? T.ex. På Sapphire/Ruby/Emerald så är det Torchic, Mudkip, Och Treecko som starter Pokemon, och han undrade vilka vi hade valt osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Mudkip, för gräs starten är ofta inte så bra, och en liten eldsprutande kyckling tilltalade inte mig så mycket ;) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Emerald:Torchic nu Mudkip.Leafgreen:Squirtle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 (redigerat) Yellow: Pikachu (såklart). Gold: Cyndaquil. Sapphire: Mudkip. Leafgreen: Charmander. Emerald: Treecko. Redigerat 28 Maj 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
battle_for_pow Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Alltid vatten pokemonen de är jivligt bra och oftast väldigt lätta att träna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Anden34: om du inte gillar torchic varför har du den på din avatar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 på mitt Emerald började jag med alla! För jag gjorde det där start pokemon tricket med en kompis :D Min Swamper är i lv100 och Blaziken lv67 och Sceptyle lv57 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Ja det är kul :D Men jag har ingen sån där gerj så man kan föra över :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Vad för trick? Hur gör man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg