Overraild Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jaså? Då är Torchic den mest svårtänade på R/S/E. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Nej! Mudkip är väl längst till höger ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jaså? Då är Torchic den mest svårtänade på R/S/E. Ja om du vill att den sa lära sig Flamethrower. Lv. 43 om jag inte minns fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Nej, det är Torchic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 jag läste igenom tråden en gång till och jag har märkt att många är väldigt fästa vid att man inte klarar t.e.x. E4 lika lätt med en viss starter som med en annan. Det är ju inte så viktigt för när man kommer till E4 eller battlefrontier eller något annat liknande så har man oftast redan fångat andra pokemon och dom spelar väl också en väldigt stor roll eller? Och personligen går jag inte efter om en pokemon är speciellt bra. Jag fångar dom pokemon jag tycker om och dom jag vill ha.. jag satsar inte på att fånga nån speciell pokemon för att den är bättre än nån annan. man ska ju träna pokemon som man tycker inte om.. Inte pokemon som bara är starka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Som sakt jag tog Mudkip i Ruby därför den passar bäst med Groundon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 13 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 kan ni säja vilka levlar dom är i började om på ruby med madkip för en vecka sen är på lv 42. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Min Mudkip(på Ruby)har nyss utväcklad sig till Marshtomp :) och är på Lv.21 men när den utväcklade sig så lärde den sig inte Mud Shot :( .Kan ni gissa varför? Min Mudkip(på Emerald)är en Svampert på Lv.41 ungefär. Min Squirtle(på Leafgreen)är en Blastoise på cirka Lv.50. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Den lärde sig inte Mud shot när den utvecklades vid Lv 21 för att den lär sig det vid Lv 16 när den utvecklas.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 (redigerat) Sorry, Medion. Jag hade fel, Mudkip är längst till höger. Redigerat 19 Juli 2006 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 väljer alltid fire starters eller den med sämst förut sättningar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
transformer Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 ruby: torchic, jag testade alla och kom fram till att den var bäst. guld: cyndaquil (tror jag, jag har fixat alla med hjälp av byte sa jag kommer inte riktigt ihag). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg