Gäst best_boy Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 vilka tycker pc är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jo, dt är bäst.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 det är väll ganska bra det beror ju på vad man har för en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst best_boy Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 det tycker jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Har man en gamer dator med en massa bra spel så slår det ut alla konsoller o så.. PC är bättre, om man inte har en kass dator från 95 typ hehe.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Min suger så hårt att jag f*n drömmer mardrömmar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst best_boy Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 min är jättesnabb och ny det är en windows xp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 aningen onödig tråd...men vad jämför du med? spelkonsoller? ;P men ja, pc är bäst av allt man kan köpa spel till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst best_boy Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 ja jag jämför med konsoler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Pc=bäst! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 §.1.11. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg