TheOne Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Är det någon som vet var man kan få tag på bra pokemon sprites(huvudkaräktären asså). Tänkte försöka göra ett litet pokemon spel och se om jag orkar fortsätta eller om det är för komplicerat för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Man hittar några på Google, Där har jag hittat mina. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 27 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 ja men man kan ju inte "klippa ut" dom spritsen jag behöver,eller kan man göra det i paint? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 ja det kan man, sen sparar du bara dom och lägger in dom där på det programmet du använder (så gör man i alla fall på GM) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 jag gjorde egna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 27 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 göra egna verkar för jobbigt för mig,började med GM för typ en vecka sen bara ;) Hur klipper man ut dom? (änvänder typ aldrig paint) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 göra egna verkar för jobbigt för mig,började med GM för typ en vecka sen bara ;) Hur klipper man ut dom? (änvänder typ aldrig paint) Om du använder paint och ska klippa ut dem så tryck på fyrkanten eller stjärnan längst upp i verktygsfältet.Om du använder fyrkanten så klipper du ut i en fyrkant men med stjärnan så kan du klippa i vilken form som du vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 28 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 ok,tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg