ELF Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) Jag kan inte hitta boxville vanan. Var finns den? För jag vill kunna göra inbrott i husen... För när man hade gjort det uppdraget när man gör inbrott så säger ju snubben att man kan göra ibrott när man vill bara man har en boxville... Var hittar man den? PS. Är bara i första stan o lite på landet... Redigerat 27 Maj 2006 av TheDarkElf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Ja, den finns i första landet, om du vet var denise bor (din första flickvän) så finns det några Blåa radhus på andra sidan gatan om hennes hus, mellan 2 av husen på något ställe där står den och väntar på dig! ^^ kom ihåg och vänta tills klockan blir minst 20.00 innan du börjar. PS Man kan se dom körande lite här o där, speciellt vid Hamnen (ocean docks) DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 27 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) Måste det vara just den boxvillen vid dom husen? Om inte. Hur gör jag för att göra ibrott i husen?Jag har hittat var dom finns. Dom finns i hamnen.. Redigerat 27 Maj 2006 av TheDarkElf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Nej, alla boxville funkar. När du tagit en så trycker du bara på 2 (om du inte ändrat inställningar) Efter klockan slagit minst 20.00 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 28 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 ok. Jag har gort ett inbrott nu, men det var med vanan utanför min första flickväns hus.... Man det ska då funka med alla bara klockan är efter 20.00 OK. Tack då vet jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Varsågod. Tänk bara på att smyga med vänster alt. annars hör dom som är där inne dig och kanske vaknar och ringer polisen, detta behöver du inte tänka på om du använder poliskoden :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 30 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Neh, jag fuskar inte. Jag råkade väcka dom inne i huset. Jag råkade skjuta när jag skulle gå ut med stereon :angry: Farbror blå kom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg