Salzalada Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Moldorm, lär dig att läsa. Skal kan jag få tag på för en 100-lapp, de är svinbilliga i Japan. Men jag vill veta om det finns något företag som byter skalet för en billig peng. Vill inte skruva och greja själv med det eftersom att många gånger har sladden mellan touch-screenen och DS:et gått sönder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LMFAOMan Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 ro0o0o0o0o0sa <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Vill inte skruva och greja själv med det eftersom att många gånger har sladden mellan touch-screenen och DS:et gått sönder. PSXCare.com isåfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melie Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 DS Lite Pink.. :rolleyes: http://gizmodo.com/assets/resources/2006/08/ds-lite-pink5.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Vill inte skruva och greja själv med det eftersom att många gånger har sladden mellan touch-screenen och DS:et gått sönder. PSXCare.com isåfall. Kan du länka vart det står tt de byter skal? Hittar bara att de säljer skall, inte att de byter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Vill inte skruva och greja själv med det eftersom att många gånger har sladden mellan touch-screenen och DS:et gått sönder. PSXCare.com isåfall. Kan du länka vart det står tt de byter skal? Hittar bara att de säljer skall, inte att de byter. Står det inte att man kan skicka in dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Åk in till PsXcare (de har väl någon butik i City) och fråga om de kan byta skalet åt dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Vill inte skruva och greja själv med det eftersom att många gånger har sladden mellan touch-screenen och DS:et gått sönder. PSXCare.com isåfall. Kan du länka vart det står tt de byter skal? Hittar bara att de säljer skall, inte att de byter. Står det inte att man kan skicka in dem? Jag hittar det inte. Länk? Åk in till PsXcare (de har väl någon butik i City) och fråga om de kan byta skalet åt dig. Jag vill inte åka 8mil bara för att fråga om de byter skal. >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 min är orginal färgen (grå) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Svart. Jag gillar allt som e pianoblankt svart. (Nästan i alla fall) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Svart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Piano Black Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg