Simontheking Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Jag är i den tidsålder i mitt liv när jag mappar i CS 1.6. Jag har inga idéer hur min framtida bana skall se ut. Jag och min polare ska kanske (förmodligen) börja på nått! kan ni komma med idéer? Inga för komplicerat och inga tema banor T ex Starwars bana. Jag kan det mesta mapping men sånt som inte går att göra i valve hammer går inte att göra =D (För ni som kan lite om mapping) jag vill inte göra tema banor pga att jag hatar mitt valve hammer Så fort man byter wad eller mixar nått så går det inte att komplimera Så att det får bli dom wads man använder som original. Surf banor kan också tillkomma för er som gillar det :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Haru gjort någon bana innan ? länka till download isf.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 28 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 (redigerat) Haru gjort någon bana innan ? länka till download isf.. :D Jag har gjort en bana. den är rolig men inte så detalj rik! Jag har mest efter det gjort småbanor som jag testar vehicles camera osv. Men visst jag linkar min absoluta första bana så fort min polare skickar över den. (installerade om steam) hade den sparat i valve hammer. Hoppas du inte blir besviken för detta är min första bana. Så för mycket kan du inte förventa dig av den. Titta om du kan hitta dom två hemliga rumm.1 under polen.1 i huset brevid jail. Redigerat 28 Maj 2006 av Simontheking Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sjogreN^ Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Gör en aim_dual_elites Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*PWNED* Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Kann du sjika de programet????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Kan du skicka banan till mej, Simontheking ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.::Tompa::. Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 alla vet vell hur man gör banor ? Allt det där som ni snackar om finns redan i andra länkar , jag har sett massor av dom och nu kommer ni med ännu mer nya sånna , men ni kom ju fram till vad ni ville och många lärde sej så att det gör vell inte så mycket !! Men tänk på att inte skriva samma länkar hela tiden pls! det gillar inte alls admins, tänk på det på alla andra hemsidor oxo att inte sitta o skriva av andras personers ideeer som en redan kommit på för att då kan du få all brahet men ser då en admin det så kan man bli bannad eller nåt liknande straff så sluta att skriva av andras länkar ok ? det var allt för mej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg