Hoppa till innehåll

Ranken


Gäst Radicus
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 91
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men tycker du inte moderatorerna borde utdela mer varningar för att få ett trevligare forum?

 

Ingen vidare ide, det kommer skrämma iväg ett par medlemmar och Fuska kommer bli som ett kommunist forum. Jag har sett flera forum som har använts sig av den här metoden och tro mig, det var inge' vidare. Det blev bara mer spam eftersom vissa ville "hämnas" för att de har fått en varning. Själv tycker jag redan att Fuska är lite för stränga, blev avstängd för ett år sen eftersom en moderator inte förstod syftet med mitt inlägg (eftersom jag glömde att ha med ett ord) och gav mej en §1.11 varning.

 

Edit: Angående ranken; Naturligtvis är det roligt att ha hög rank eftersom de flesta nykomlingarna ser upp till dig.

Redigerat av Phaedrus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ranken spelar inte någon roll, trött på alla spammare som skriver onödiga inlägg för att få mer rank/fuskamynt/inlägg. Visst, det kanske låter tufft med #9 cooling, men det är mindre tufft att bli avstängd på grund av spam/onödiga inlägg.

Redigerat av Rage
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Jag bryr mig inte om ranken och kommer aldrig bry mig om den. Har den någon betydelse? Jag är trött på att småttingar tror att man får respekt för att man har t.ex, elite gamer.

 

Men det är det inte. I det här forumet ska alla trivas och alla är lika värda här.

 

Skulle vart en utmärkt ide om den försvann eftersom det känns inte som om man trivs när man t.ex har. #nybörjare. Har märkt att några inte bryr sig om dem som undrar grejer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...