wilmerx.tk Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Hej! Jag har skapat ett nytt band och har olika förslag till namn (Silver Rock, The splatters, The splinters, Hell´s spider, Spider in the web, Net-O, Mothers Freaks, World Freaks många fler). Det dåliga är att jag måste ha några bandmedlemmar som kan spela b la: *Trummor *Gitarr *Bas Detta bandet är ett Svenskt hårdrocks band och några låtar är redan klara. Är du intresserad skriv här. Mer information får du senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Kan ju vara bra om du skriver vart du bor också ifall att nån som bor 100 mil ifrån dig nappar :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 27 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Kan ju vara bra om du skriver vart du bor också ifall att nån som bor 100 mil ifrån dig nappar :/ Jag vet.. Men jag behöver liksom inte ge ut var jag bor ännu, jag sa om dem var intresserad kunde dem skriva här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 men du tror de e väldigt många som nappar när du inte ens har skrivit vilket landsakp du bor i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 detta är nog inte det bästa sättet att värva medlemmar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 nej, typ det sämsta. Dessutom sätter jag en 10a på att det inte kommer funka, och om en vecka kommer du ha lagt ner idéen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Ingen kan söka upp dig om du bara säger landskapet. Däremot adress och postnummer ska man vara försiktig med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 28 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Ok... Det är bra om ni bor rätt så långt ner i Skåne, som t.ex. i Klagstorp, Svedala eller Trelleborg (där jag bor).. Ett Svenskt-Skånsk hårdrocks band med ungomar.. Gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 (redigerat) Du skulle väl inte behöva en kille som spelar gurka? =) Men som många andar har skrivit, du kommer knappast få med några medlemmar från fuska. Redigerat 30 Maj 2006 av brunhilde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Ok... Det är bra om ni bor rätt så långt ner i Skåne, som t.ex. i Klagstorp, Svedala eller Trelleborg (där jag bor).. Ett Svenskt-Skånsk hårdrocks band med ungomar.. Gött! Bra koncept, men det är nog som sagt fel ställe att leta på.Sätt upp en lapp i din skola eller på nån tavla i närheten, vetja ;-) Lycka TiLL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 30 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Ok... Det är bra om ni bor rätt så långt ner i Skåne, som t.ex. i Klagstorp, Svedala eller Trelleborg (där jag bor).. Ett Svenskt-Skånsk hårdrocks band med ungomar.. Gött! Thank you! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Sök bandmedlemmar på andra ställen, internet är inte det bästa stället att göra det på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.