paragonX9 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Ruby 1 groudonlvl98 2 rayugazalvl100 3 zarizard(nått sånt)lvl100 4 zalamanclvl73 5 pichu lvl73 6 latios lvl85 ps det är dom ända pokemon jag har nu!!! och blaziken lvl91 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 På Firered använde jag bara min Blastoise i level 70. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 På Firered använde jag bara min Blastoise i level 70. =) och du klara hela ligan :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 På Firered använde jag bara min Blastoise i level 70. =) Japp, fast jag fick använda cirka 50 Full Restores. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Aha...det måste kosta mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Jag tränar bara upp en pokemon så den kan spöa alla (oftast) det brukar gå enklast då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 På Firered använde jag bara min Blastoise i level 70. =) jaha men då måste du ha klarat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Jag tränar bara upp en pokemon så den kan spöa alla (oftast) det brukar gå enklast då. en av mina kompisar har en lodicollo som han har tränad JÄTTELÄNGE!Och den slog ut en pokémon med bara ett slag! :medieval: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Jag tränar bara upp en pokemon så den kan spöa alla (oftast) det brukar gå enklast då. men det är ju vanligt att man klarar en med ett slag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 (redigerat) Jag tränar bara upp en pokemon så den kan spöa alla (oftast) det brukar gå enklast då. Asså jag menar i pokémon ligan :lol: Redigerat 8 Juni 2006 av Coolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 På Emerald använde jag bara en Swampert i Lv.66 - 75. Fast jag fick använda full restore oxo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Jag tränar bara upp en pokemon så den kan spöa alla (oftast) det brukar gå enklast då. klarade du alla POKEMON I LIGAN MED ETT SLAG ....mén HALLO MAN KAN BARA MÖTA EN ÅT GÅNGEN JAG TROR INTE ATT DU KLARADE ligan med ett ENDA slag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg