Gäst Dark_Zebra Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Men lite nogranare kan du väl läsa du är ju 14år!Det var inte JAG som hade en Lodicollo utan det var min kompis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Jag tränar bara upp en pokemon så den kan spöa alla (oftast) det brukar gå enklast då. Men snälla... En attack per Pokemon menar han självklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Jag tränar bara upp en pokemon så den kan spöa alla (oftast) det brukar gå enklast då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Jag tränar bara upp en pokemon så den kan spöa alla (oftast) det brukar gå enklast då. Och du ska vara upprört för det :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 varför det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Du kan väl begripa att man inte kan slå ut hela Elite Four med en enda attack. Använd hjärnan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 :lol: :lol: oj oj oj take a break Du kan väl begripa att man inte kan slå ut hela Elite Four med en enda attack. Använd hjärnan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Du är nog den en av dom trögfattaste personen jag har mött... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Den här tråden börjar "hoppa ifrån ämnet". Nyss klarade jag pkmn ligan med Rhydon :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Oj... du hade nog problem med Wallace, inte sant? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Längesen jag spela. Kollade in lite vid forumet. Men jag klarade mig med. Swampert tror jag han hette, kyogre, raichu. Och någon mer. Kommer ej ihåg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Swampert, Alakazam, Pelipper, Mighteyna, Walrein och Maggcorgo :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg