WASD Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 kan någon tipsa mej om ett spel där man ska klicka snabbt i spelhörnan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Wow! Har du hittat en autoklickare? Vill du bli bannad från spelhörnan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 (redigerat) ScrapCat: jag är bara snabb på att klicka, ligger etta på 200m penut nonting för att man ska trycka på höger & vänster där. 1-an: jag tycker att detta är rätt forum för att det är ju fuska.se's online spel EDIT: jag sökte på clicking game på google & hitta ett spel där man kunde testa sig själv & jag fick 97 klick på 10 sec efter 4 försök, ska försöka få 100! (10 klick i sekunden) prova själv: http://www.urban75.com/Mag/java7.html Redigerat 28 Maj 2006 av mr COOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Håll er till tråden! Rensat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.