Dellamorte Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Skrivet 28 Maj 2006 (redigerat) tjena har gjort årets tabbe :( när jag skulle defragemeneter datorn så tog jag även och kontrollerade hårddiskarna och sedan så tog jag "Diskrensning", diskrensning ska bara a bort onödiga filer och "skräp"... MEN det tog bort ALLT som fanns på den externa HD :( vad ska jag göra finns det något program som man kan använda för att återställa detta misstag??? har testat å "systemåterställa" datorn till dagen innan men det fungerade inte alls...bara mapparna kom tillbaka men inga filer... det är ca 14000 filer som är försvunna så HJÄÄÄLP PLZ Redigerat 28 Maj 2006 av Dellamorte Citera
CeZ Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Skrivet 28 Maj 2006 Tror inte det finns något att göra åt det, borttaget är borttaget. Men varför i hela friden rensa den hela HDn när du bara tog bort skräp, de va märkligt. Citera
Desu Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Skrivet 30 Maj 2006 (redigerat) 2 orsaker. 1. Han kan ha tryckt fel nånstans. 2.Han kanske hade ett virus som gorde om diskrensningen så det skulle radera allt i sin väg. Redigerat 30 Maj 2006 av girder Citera
Dellamorte Skrivet 30 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 30 Maj 2006 2 orsaker. 1. Han kan ha tryckt fel nånstans. 2.Han kanske hade ett virus som gorde om diskrensningen så det skulle radera allt i sin väg. har inte tryckt fel någonstans virus: tror inte det hade inga virus när jag scannade datorn samma dag Citera
Katt Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Skrivet 31 Maj 2006 Prova http://www.pcinspector.de/file_recovery/se/welcome.htm. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.