Amaeli Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Ännu en forum lek som jag tänkte kunde lysa upp forummet. det går ut på att man skriver ett substantiv och den bokstav som substantivet slutar på måste nästa användare börja sitt substantiv på... om jag tex skriver ett land skriver nästa person tex. en drej maskin. kom ihåg att substantiv är saker man kan ta på, sånt man kan sätta ett eller en framför. då börjar vi! vi försöker göra minst 100000000 sidor :gitarr:. En väder kvarn då fortsätter nästa med ett substantiv som börjar på N. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 det är väll inte tillåtet med forum lekar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Tänk att jag får den äran åt att få säga att forumet har fått ännu en blivande låst tråd... <--- DEN va ny va? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 (redigerat) är " någonharintelästreglernaochvetdärmedinteattforumlekarärförbjudnadärförskatrådenlåsas " godkänt? isåfall så ska nästa börja på S... låSt §1.26 Redigerat 29 Maj 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg