flygon Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 kan han inte ha gjort... men det finns en kod så att man kan få dom där tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genie Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 mm Jag använde AR :) Tänkte lura er! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Jag undrar detsamma, men jag har bara sett någonstans att om den är på 100, åker man i ett rymdskepp, och där kan man hitta Jirachi. Men det är nog bara bluff. mm. jag tror också att det är bluff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Jag undrar detsamma, men jag har bara sett någonstans att om den är på 100, åker man i ett rymdskepp, och där kan man hitta Jirachi. Men det är nog bara bluff. nej jag tror det är sant! för jag och min kompis har hört det också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 det ÄR en bluff, för om man kollar på Serebii så står det att man måste ta den genom CN ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 ja, ja men jag tror endå att det är sant :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 (redigerat) Det kan vara sant...vem vet. Redigerat 7 Juni 2006 av Coolen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 kanske... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 ett mysterium... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 7 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Mm.. Men annars kanske det bara är där för att kanske få oss att tro att det är något viktigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Kanske ett ryckte så man ska spela mer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 och bli en spelberoende zombie som bara vill köpa pokemon spel!! men allvarligt så är jag högst osäker på "100 grejset". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg