flygon Skrivet 24 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 det händer inget för det är FAKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! om ni inte tror mig så fråga Nintendo, dom vet! förlåt att jag vart as-förbannad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 24 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2006 Aja. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Flygon: Sluta bli förbannad hela tiden så förlåter jag dej. Det är inte bra att få raseriutbrott för att någon säger något som dock kanske stämmer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Desutom kan du få en varning p g a detta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 just det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softies Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Jag visste inte något om det här men när jag tittade hade jag launch 132! synd att jag inte hade fångat alla pokemon :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Asså.. Jag säger det klart och tydligt. Nej det går inte att få jirachi eller deoxys via space center. Ni har inget annat val än att tro på mig för det är sant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Vem vet...det kanske är sant(för andra gången!)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg