Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Det går väl att se om man kollar på schemat tror jag. Om vi säger att Brasilien & Argentina vinner varje match kollar man på vilka grupper de skall spela emot efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 19 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Det går väl att se om man kollar på schemat tror jag. Om vi säger att Brasilien & Argentina vinner varje match kollar man på vilka grupper de skall spela emot efter. Ja, det står tex "vinnaren av match 58 möter vinnaren av match 59" eller något liknande. Jag har hela matchschemat så jag kan kolla upp det senare om ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Sure, vore shyst om du kunde det. Men Italien har också ett väldigt bra lag, de har stora möjligheter att klara av Argentina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 19 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 De tog resultatet mot Sverige som en vinst, det såg man ju. Alla dystra miner i Sveriges-läktare... Om Brasilien och Argentina vinner alla sina matcher så kommer de att spela VM-final 2006. Om dett anu händer, vilket är en hyfsat stor chans att det gör, så kommer det att vara en otroligt spänningsrik VM-final. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Boka platser till finalen! Men jag tror säkert att Italien kommer vinna alla sina matcher också. Italien är ju i toppform just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.