Mickeh Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 man får inte sälja acc !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 (redigerat) det är ebay som har mest annonser av wow. Det är galningar som lägger bud på tusenlappar för gubbar. Och att det är inte blockets ansvar att folk lägger annonser. Dem har själva sagt att det inte är deras ansvar. Redigerat 11 Juni 2006 av Puck0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 ehm...tradera .. com .. det är BIDD ..troru de tillåtet där om de inte är lagligt..?? PLUS jag sa nåra exempel..och du skulle Säkert paya 3-5 lax för ett acc me 2lvl 60 som har legendary o skit... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 11 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 ni går offtopic! men jag har ändra mig säljer den inte!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 bra att du inte säljer ditt acc det e inte värt det om man gillar o spela :) +man får inte sälja account Nallen <_< men dom flesta gör det endå ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Nallen, jag skulle inte äns betala 1500 kronor om den hade full tier 3 och en legendary svärd eller något. Jag betalar inte en hög summa för ett spel. Jag levlar själv. Jag vill gå min egen väg och se hur jag klarar mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Nallen, jag skulle inte äns betala 1500 kronor om den hade full tier 3 och en legendary svärd eller något. Jag betalar inte en hög summa för ett spel. Jag levlar själv. Jag vill gå min egen väg och se hur jag klarar mig. Nej de väll f*n klart att man inte payar de..men om du e smart så skulle du ha gjort det..För du kan sälja de vidare o tjäna typ 3 k på det....-.- du vet att folk köper acc me lvl 60 och exalted me AV + 3 epics om man e typ warrior för kanske 2.5 lax , de finns idioter som köper sånt . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 (redigerat) Nallen, jag skulle inte äns betala 1500 kronor om den hade full tier 3 och en legendary svärd eller något. Jag betalar inte en hög summa för ett spel. Jag levlar själv. Jag vill gå min egen väg och se hur jag klarar mig. Så du menar att jag inte är smart för att jag inte köper en acc för 1,5lax?Det var en jubelidiot som köpte en bästgengerad warrior på server al akir för 17lax. Är det smart? Redigerat 15 Juni 2006 av Puck0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Team Dark Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Min kompis sålde sitt acount genom blizzard dom tog lite pengar av vad det såldes för ljög han kanske :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 (redigerat) Nallen, jag skulle inte äns betala 1500 kronor om den hade full tier 3 och en legendary svärd eller något. Jag betalar inte en hög summa för ett spel. Jag levlar själv. Jag vill gå min egen väg och se hur jag klarar mig. kanske hade gått om pengar.. Nallen, det är visst olagligt, men folk säljer ändå? Knark är också olagligt, tyvärr säljs det också. Redigerat 18 Juni 2006 av Kaktus-Killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg