Gäst YoTo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jag lirar CS typ hela tiden. Som nu för nu ska jag lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 JAG MEDhttp://cmw.dailymoviereviews.com/contrib/ruinkai/leapfroga.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 du är ju inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 (redigerat) JAG VET SA DET BARA FÖR ATT FÅ MER INLEGG :D Redigerat 6 Februari 2004 av GOLDEN MAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Jag sitter 1-2 timmar om dan kanske 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 (redigerat) BARA SÅ LITE http://instagiber.net/smiliesdotcom/cwm/cwm/eek2.gifJAG SITTER CA 7 TIM FRAMFÖR BURKEN Redigerat 6 Februari 2004 av GOLDEN MAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Hur länge? Eehhh.... ne nu tycker jag vi byter ämne! :D All right 2-4 h Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trinitron Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jag brukar sitta framför datorn 3-6 timmar per dag. sitter mest och leker med photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 ca 10 timmar per dag Om du sitter vid datorn 10 timmar. Och ett dygn har 24 timmar så antar jag att du sover Ca 10 timmar i sådana fall har du endast 4 timmar att göra annat på. Går du inte i skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 (Grizzly-Päron @ 06/02-2004 17:57:16) ca 10 timmar per dag Om du sitter vid datorn 10 timmar. Och ett dygn har 24 timmar så antar jag att du sover Ca 10 timmar i sådana fall har du endast 4 timmar att göra annat på. Går du inte i skolan? jag sover 7 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Ja sover 13-15 på helger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jag sover ofta 5-6 tim på vardagarna. Speler ungefär 2-6 tim per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.