mr.best Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 ca 10 timmar per dag samma här!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Lite olika. Ibland 3 ibland 5. Och du GOLDEN MAN stäng av Caps lock. Ska sticka nu bye, hejdå, Ciao, Kookelikoo! LOL :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Lite olika. Ibland 3 ibland 5. Och du GOLDEN MAN stäng av Caps lock. Ska sticka nu bye, hejdå, Ciao, Kookelikoo! LOL :D Är det kul att sticka?Själv så håller jag på att sticka en halsduk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 (mr.best @ 05/02-2004 20:19:05) ca 10 timmar per dag samma här!!!!! samma här :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 kanske 1-2 timmar ibland 3 man måste faktist röra på sig oxå! Ungefär så här ochså!!!Men idag blev det 4! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 beror på ibland kan jag sitta hela dan för att jag fått ett nytt spel men ibland sitter jag bara 1-4 tim beror på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 1. Det heter "timmar". 2. Över 7 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 typ 4-7 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 (redigerat) DU METABEE JAG HAR PÅ CAPS LOCK HUR MYCKET JAG VILL :angry: .FÖRESTEN I GÅR SPELADE JAG CS I 11 TIMMAR.NÄR MAN VÄL HAR BÖRJAT KAN MAN INTE SLUTA :lol: VAD ÄR ERAT REKORD PÅ ATT SITTA UPE PÅ NATTEN Redigerat 6 Februari 2004 av GOLDEN MAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Till 03:00 på en fredag en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 MITT REKORD ÄR KL. 4 PÅ NATTEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Mitt rekord med. Men då hade jag spelat i 9 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.