Thunder Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 jag har 40 för min dator laggar alltid i spelet, min favoritgren e AttackBoll vilken e eran? Pyramiden e min! Jag heter MM2_Galen ochJag kan inte få spela grenen efter pyramiden vet ni varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Kostar det att spela? Jag kommer inte in på någon gren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Det är gratis om du inte vill ha special attacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Man måste väl smsa för att kunna spela grenarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Nej bara om man vill ha special attacker det är gratis att spela sa jag ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Hur många gånger kan man använda superkraften? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Hur många gånger kan man använda superkraften? Fem per gren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Jag heter Mäktig och har 1340 poäng. Har klarat som max (utan superkrafter) 40 i pendeln, 52 i attackboll, Pyramiden på 10 sekunder 14 ggr (utan superkrafter), Väggen på 28 sekunder och hinderbanan på 45.37 sekunder. Kan någon klå det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.