Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Hej jag ska sälja mitt Nintendo DS med 4 spel och ett demo. Jag undrar hur mkt jag kan ta för det.. Och om någon är intresserad?

/Matilda

e intreserad ^^ hur mkt skulle du kunna sälja det för?
Skrivet

Asså jag har tänkt 2000kr. Det verkar ganska rimligt tycker jag. Jag har kollat runt på rex blocket å så vad de säljer för där. Och det är lite olika. En sålde för 1700kr med 3 spel och en anna sålde för 2500 med 4 spel. Sp jag satte lite mitt emellan :P Vart bor du någonstans?

Skrivet

Asså jag har tänkt 2000kr. Det verkar ganska rimligt tycker jag. Jag har kollat runt på rex blocket å så vad de säljer för där. Och det är lite olika. En sålde för 1700kr med 3 spel och en anna sålde för 2500 med 4 spel. Sp jag satte lite mitt emellan :P Vart bor du någonstans?

bor i järna

vilka spel e det?

Skrivet

Vart ligger järna? :P

Det är Animal Crossing

Nintendogs Dachshund and friends

Super Mario 64 DS

Yoshi touch and go

Intresserad?

Skrivet

Vart ligger järna? :P

Det är Animal Crossing

Nintendogs Dachshund and friends

Super Mario 64 DS

Yoshi touch and go

Intresserad?

väldigt ^^ men jag vet inte om jag har råd :(
Skrivet (redigerat)

Okeej. Men om du lånar 500 kr av någon då ;) För jag säljer inte det för 1500 kr :(

varför ska du sälja den!!!!!!!?

Redigerat av Baf2
Skrivet (redigerat)

Okeej. Men om du lånar 500 kr av någon då ;) För jag säljer inte det för 1500 kr :(

ja precis! ska du svika oss :cry: ?! ska du skaffa xbox eller xbox360 eller sån där sony skit :angry: ! bara så du vet----> NINTENDO 4-EVER!!!!!!! :D Redigerat av nån annan
  • Skapa ny...