Desu Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 (redigerat) Vi ska hosta ett spel nu. eller rättare sagt back upp hoster så vi kan fortsätta på spelet och utveckla det. detta är kraven. Bra dator. Bra lina. mer än 2 mb. En som man kan lita på. Får inte stjäla spelet. den viktigaste är endå att man ej får stjäla spelet. Man får inget betalt. varken FM eller pengar. Ni får ingen form av valuta osv. Ni får heller ingen rätt att ändra/dona/eller stjäla servern. Vi gör detta spel för vi tycker att det är kult. Om ni vill bli back upp hostare och det funkar bra. detta får ni göra: ni får Rättigheter av 3 graden ( näst sista graden). Ni blir admin på forumet Och om ni vill får ni erat namn intryckt i credits. + ni får lägga upp mapping förslag. vara med om att bestämma* *= när jag menar att bestämma menar jag att bestämma tillsamans med andra admins eller developers. Ni får ej bestämma och ändra själva utan tillåtelse. Så om ni vill vara med och vara varån backupphostare. Sriv en reply med detta: Namn: Ålder: E-post: Orsak: Vart i svergie du bor: det var allt tror jag. ( När ni fyller i application så behöver du inte säga exakta platsen du bor på. det räcker om du säger t.ex ett län. t.ex ångermanland. eller nåt i stil med västernorrland. ni behöver ej ange addres och sånt ) Så vad väntar du på ;) p.s om ni missupfattade graderna så ska jag förklara lite mer: 4 graden är bästa admin graden och 1 graden är den sämsta. dom kan bara kicka typ 3 graden e den näst bästa graden. d.s spelets namn e: The legend of zelda online: Revolution of link förkortat: Tlozorol Redigerat 1 Juni 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Kanske kan men jag kan inte ha uppe 24/7 om du undrar ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 29 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 jag menar inte 24/7 heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 ska du ha den till att ha information på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 vad är det för spel och hur ska man hosta, som webbserver eller vadmenardu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 31 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 (redigerat) Om jag säger namnet på spelet kommer alla spamma sönder min topic :(. för det evt jag. troligen för att typ*stulet namn* bla bla bla jag tänkte som spel server . typ 2d mmporg. p.s spelet innefattar en figur från nintendo. mer säger jag inte! EDIT: Jag ångrar mig. jag kommer säga namnet. Men f*n ta den som spammar ner min topic med * stulen. olagligt tjafset* för då blir jag elak. här e namnet som ni envist vill se. The legend of zelda online: Revolution of link förkortat: Tlozorol *bumpar upp tråden* *bump* *bump* suck *bump* Redigerat 31 Maj 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 jag är intreserad av det men måste man ha en bra uppkopling för min är inte den bästa och jag vet inte hur jag ska bevisa att du kan lita på mig men iaf "[email protected]" det är min msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 1 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 hur stor är din lina då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 fattar inte riktigt vad du menar med lina men jag har en 0.25 uppkopling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 2 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 nej tack. 0,25 e inte accetabelt. jag sa över 2 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 jag har en lina på över 100mb upp. men har en massa andra saker som går in och utt från den så den ligger väl på 25 mb nu. får see kanske kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 jag har en lina på över 100mb upp. men har en massa andra saker som går in och utt från den så den ligger väl på 25 mb nu. får see kanske kan hjälpa dig. 100mb. -.- du måste skämta :blink: och om du inte skämtar så. i alla fall. ska man va med måste man fylla i denna application: namn: e-post: ålder: Vart i svergie bor du( typ inte addres bara länet typ ångermanland eller nåt sånt): Kommentar: *bump* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.