Kenschi Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 hej har ni några bråk stackar i er skola vi har fett fett fett många av den sortden En kille fick en blåtira :( Synd om han asså men va fett kaxig det var blod på golvet :unsure: Alla elever glodde som f*n! Fett äccckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Ja vi har en som går i min klass!Typ alla i sexan går på han.Han e hel vild ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Det går inte bråkstake i min klass men det går en i min klass som är ännu värre än en bråkstake.Han svär hela tiden också e han i skolan men han skolkar från lektionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 En i min Parelellklass är värsta värstingbarnet. En gång var han i slagsmål i grupprumet...Han fick rett met spö. Rätt åt han, han är ganska sjuk i huvet. Sen tog den fegisen bussen hem. Alla trodde att han skulle få sluta sen men f*n han fick stanna. Ingen annan skola ville väl ha han... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 (redigerat) Vi har: tre namn i min klass var men nu e han schysst. Sen Daniella Nånting men hon bråkar inte så mycket. Man skriver inte andras namn på internet... Redigerat 11 Februari 2004 av suna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 ja vi har ett par Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 inga speciella i klassen men i skolan har vi två som typ alla känner till Bullen(Jag kallar honom det) och Pontus(en stor bulle han me) och om man e det minsta lite kaxig mot dom *DONK* så liggen man i golvet fast man kan hinna undan don dom e inte ett dugg snabba ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Nej, förstod det på "snacket". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 I min skola finns det bara en massa vildar som kaxar hela tiden! fet jobbit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 VI har 3 st fett jobbiga dem gör allt man inte får Och så bryr intee deras förälrdrar om nån ringer hem tilldem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 vi har 4! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Vi har inga jag könner till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.