Kenschi Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 hej har ni några bråk stackar i er skola vi har fett fett fett många av den sortden En kille fick en blåtira :( Synd om han asså men va fett kaxig det var blod på golvet :unsure: Alla elever glodde som f*n! Fett äccckligt Citera
FuskFreddie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Ja vi har en som går i min klass!Typ alla i sexan går på han.Han e hel vild ibland! Citera
Gäst Mr.Whisper Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Det går inte bråkstake i min klass men det går en i min klass som är ännu värre än en bråkstake.Han svär hela tiden också e han i skolan men han skolkar från lektionerna Citera
Kassler Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 En i min Parelellklass är värsta värstingbarnet. En gång var han i slagsmål i grupprumet...Han fick rett met spö. Rätt åt han, han är ganska sjuk i huvet. Sen tog den fegisen bussen hem. Alla trodde att han skulle få sluta sen men f*n han fick stanna. Ingen annan skola ville väl ha han... Citera
Gäst YoTo Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 (redigerat) Vi har: tre namn i min klass var men nu e han schysst. Sen Daniella Nånting men hon bråkar inte så mycket. Man skriver inte andras namn på internet... Redigerat 11 Februari 2004 av suna Citera
Cocos Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 inga speciella i klassen men i skolan har vi två som typ alla känner till Bullen(Jag kallar honom det) och Pontus(en stor bulle han me) och om man e det minsta lite kaxig mot dom *DONK* så liggen man i golvet fast man kan hinna undan don dom e inte ett dugg snabba ;) Citera
Gäst YoTo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 Nej, förstod det på "snacket". Citera
pollenallergi Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 I min skola finns det bara en massa vildar som kaxar hela tiden! fet jobbit Citera
Kenschi Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2004 VI har 3 st fett jobbiga dem gör allt man inte får Och så bryr intee deras förälrdrar om nån ringer hem tilldem Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.