Hoppa till innehåll

Bråk Stakar!


Kenschi

Rekommendera inlägg

  • Svar 112
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mr.Whisper

Det går inte bråkstake i min klass men det går en i min klass som är ännu värre än en bråkstake.Han svär hela tiden också e han i skolan men han skolkar från lektionerna

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En i min Parelellklass är värsta värstingbarnet. En gång var han i slagsmål i grupprumet...Han fick rett met spö. Rätt åt han, han är ganska sjuk i huvet. Sen tog den fegisen bussen hem. Alla trodde att han skulle få sluta sen men f*n han fick stanna. Ingen annan skola ville väl ha han...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har: tre namn i min klass var men nu e han schysst. Sen Daniella Nånting men hon bråkar inte så mycket.

 

 

 

Man skriver inte andras namn på internet...

Redigerat av suna
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

inga speciella i klassen men i skolan har vi två som typ alla känner till Bullen(Jag kallar honom det) och Pontus(en stor bulle han me) och om man e det minsta lite kaxig mot dom *DONK* så liggen man i golvet fast man kan hinna undan don dom e inte ett dugg snabba ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...