Chihuahua Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Enligt vissa i klassen är själva poängen att göra raka motsatsen till vad lärarna vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Hej! Vi har många i min klass som är bråkstakar, som tur är har ingen slagit mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 vi hade iaf en... han går i en annan skola nu... han påstår sig va kär i en tjej o så drar han henne i håret! han retade nästan alla i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 såna dära elev er som m,obbar alla har fått bytA SKOLA HELA RUBBET ASSÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 (redigerat) vi har säkert 10 elever i våran klass som bråkar. jag gjorde så att en vissar respekt för mig iaf. ;) slog med honom så att nu håller han sig bårta från mig. :D mitt hundronde inlägg JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPI Redigerat 28 Mars 2004 av babba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.