(=Sonic=Master=) Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 i min polares skola var det en kille som höll på och leka med en såg på träslöjden och skjärde upp skitmycke av hans ansikte låter sk*t otrevligt men det e sant fast det var så klart inte menningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 En jag känner fastnade med armen i en svarv när han blev puttad av en annan kille. Det blev köttslamsor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 aj det åte gjort ont Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 en kile råkade suga ut ögat med en sån där dammsugare som finns i träslöjden inte så frächt flera spyde. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 f*n va grisigt!!!!har han förlorat synen nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Vadå?Jag har fått ögonblod! Af en penna Gjorde det ont? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Faktiskt inte. Jag märkte det inte förrän en tjej mittemot mig sa. Ehh Nisse du blöder i ögat. Torkade mig med näven där och så kände jag att det verkligen gjorde det. Jag sprang ut för att tvätta väck det. f*n vad coolt det så ut i spegeln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 En kompis te mej fick in en pil i öget han kan inte se me det ögat nu dessvärre! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 En pil? en dartpil eller? Såg du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag såg det ja,det var en sån där pil som man kastar med 2 cm spets! As äckligt den liksom satt fast i ögat men han drog bort den! Men nu ska han operera ögat med laser och kanse få tillbaka synen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Drog han bort den också? j*vlar vad manligt det ska jag pröva om jag får en pil i ögat. Hoppas han får tillbaka synen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Ja det hoppas jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.