Raxo Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 har en i min klass som satte en penna i armen på en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 f*n va d händer mycket ävem om man inte vet ett piss dart pilar fönster ögon Usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 (redigerat) Själv har jag inte vart med om så mycket.brutit båda armarna och lillfingret fått en spik rakt egenom foten och strekte senorna i båda armarna samtidigt så jag knapt kunde äta själv! Redigerat 12 Februari 2004 av Spelnisse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 det händer mycket dumma saker i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jodå verkar så. Då är väl min skola väldigt snäll. Har aldrig råkat ut för nåt särskilt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Fast inget av det som hände mig var i skolan! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 när nåra bråkar med mig o mina polare slår vi dem så dem börjar blöda sen slutar dem men nästa dag börjar dem igen vi har fåt många utredningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Själv har jag inte vart med om så mycket.brutit båda armarna och lillfingret fått en spik rakt egenom foten och strekte senorna i båda armarna samtidigt så jag knapt kunde äta själv! En spik genom foten??? Typ får jag ett häftstift där så skriker jag som en galning,,,värst vad du är hård! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Lite får man ju tåla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Ja det är klart. En bröt näven på en skridsko dag men han sa inte ett skit. Jävligt hård. Han tar nog över efter Arnold Svartneger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 fick en spik i genom foten på landet för några veckor seda kändes inte ett :D skit men det forsade ut blod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 fick en spik i genom foten på landet för några veckor seda kändes inte ett :D skit men det forsade ut blod Samma här! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.