Ferrie Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Kan hända ibland att det blir lite bråk, en gång med en tjock kille som är ganska konstig började slå med en utlänning och smällde honom på huvudet och dunkade in han i skåpet, en annan gång började en annan tjockis slåss med samma tjockis, och en annan gång slogs min kompis med denna tjockis, sen slogs mina båda kompisar med varandra, och en gång började en kille slåss med en utlänning och han klppade till utlänningen så han började svimma, och en gång slogs en utav mina kompisar med en ganska cool snubbe, eller det var nog två gånger.. Och en annan gång började en utlänning slåss med en annan tjock kille i data rummet.. Värst vad man ska se allt.. Sen slogs jag med en annan tjockis och slängde in han i en torktumlare så han började lipa.. Och idag slogs min kompis med min andra kompis, igen... Han klappa till han på käften. Och en gång på idrotten klappade han till en tönt på käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 j*vla vad våldsamt ni har det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Mjo men så är det här ute på landet. Starka våldsamma killar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag bor med på landet...inte undra på att jag är så stark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Hehe.. det är bra o bo på landet.. då blir man stark.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jepp jag är stark som en tångräka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jag är stark som f*n jag är starkast i klassen fast en kille fick gå om klass så då är han starkare än mig men om han inte gick skulle jag vara starkast muahahahahhaa B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jag blir rädd! en 93:a skulle aldrig ta mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag är en 93:a! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag såg det innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 vad mennar du med att en 93 aldrig skulle ta dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 vi har ett par Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.