Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 vad mennar du med att en 93 aldrig skulle ta dig en 93:a, en elva åring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 en kile råkade suga ut ögat med en sån där dammsugare som finns i träslöjden inte så frächt flera spyde. :o Jävligt mysigt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 (John Nightrider @ 13/02-2004 18:09:12) en kile råkade suga ut ögat med en sån där dammsugare som finns i träslöjden inte så frächt flera spyde. :o Jävligt mysigt :P Nä fy f*n va äckliga ni är... fick han in den igen eller? hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Ärligt... vad tror du? jag tror inte det går att stoppa i ögat igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 f*n va vidrigt.. stackars han som sög ut ögat.. smart o suga hehe.. Jag brukar ta den mot någras öron, det gör skit ont.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Vi hat flera sådana så vi kan prata med varandra igenom dom. Det var rätt skoj när den började suga helt plötsligt mitt i ett samtal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Suga? Mitt i ett samtal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jepp... men ingen skada skedde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Hehe.. verkar konstig den där grejen.. Så han är blind den där killen med utsugna ögat? På ena ögat? Eller är den o dinglar.. hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 En på min skola för ganska länge sen fick en snöboll ppå ögat så det hängde ut! Det kan man kalla äckligt! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Vaaaaa???BLUÖHHH???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 En på min skola för ganska länge sen fick en snöboll ppå ögat så det hängde ut! Det kan man kalla äckligt! :P Ja men sikkert... När jag gick i femman träffade jag en 9a rätt i nyllet, snacka om att man var tvungen att kuta snabbt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.