Kassler Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Orienterare som man är så jag klrar att springa ifrån vem som helst. När jag gick i femman gjorde jag exakt samma sak på en nia också. fast han började gråta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Haha.. en nia som börjar gråta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Det e säkert asså fast jag såg det inte!det e min fröken som berättat det!Så vi får inte ens sparka boll på skolgården!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 F*n va tråkigt jag skolle byt skola min hobby e ju fotboll och tv-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag hatar alla så att säja "tuffa" ungar som slåss hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 alla säger jag kommer slå dig jag blir arg på dem så blir lärarna arga på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 asså jag förstår inte om bråk inte fanns skulle värden vart mycke lyckligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 asså jag förstår inte om bråk inte fanns skulle värden vart mycke lyckligare spel, och film inehåller bråk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 och vad vore spel utan pang pang och karate sparkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag har orange bälte i karate fast jag går inte nu! (As dyrt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Inte bråkstakar direkt men en har blivit mobbad i min klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag vill börja på karate slå ner några kaxiga sär barn. I min klass börjar alltid killar o tjejer bråka Tjejerna säger: Vi ska ringa hem till er. dem gör inte det och alla killar som va med fick snacka med rektorn :P o d blev värsta kaoset o min lärare suger FI*TA! han skickar alltid ut mig från klassrummet fast jag inte gjort ett j*kla PIss! Skulle vilja slå ner han o han skriker hela tiden En kille på gympan ramla ner från en brandtrapp från 10m Han bröt båda bennen o en arm o sträckte sig. Han blev medveslöss o haade hjärn skakning Han fick gå värst opirationen. Ps d var en kille som putta han från brandtrappan. Han fick gå i sär klass nu O skolan och han fick paya ass mycket till familjen med sonenen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.