WiFiGamer Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 (redigerat) Jag har haft såna konstiga saker... Nästan alltid när jag försöker att sover då ser jag i väggen en skuggan som rör sig i sirklar (stavning). Jag blir skraj å tittar fram men då ser jag en skugga som rör sig vid bordet. sen ibland så kan jag se en hund gå i legdan men då jag ropar till mamma så e den borta!! :( Redigerat 5 Juni 2006 av andresvan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 * Andresvan, en vanlig illusion? En gång när jag skulle spela en ishockey-match (5-7 år sedan) så i omklädningsrummet så plötsligt kom en röd prick i syn. Jag blundade flera gånger, gnuggade ögona men ack, den gick aldrig bort. Sedan när matchen väl var igång och när jag hade andra bekymmer att tänka på, så efter var den borta. Detta har naturligtvis inte något med andar & spöken, men det var konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 * Andresvan, en vanlig illusion? En gång när jag skulle spela en ishockey-match (5-7 år sedan) så i omklädningsrummet så plötsligt kom en röd prick i syn. Jag blundade flera gånger, gnuggade ögona men ack, den gick aldrig bort. Sedan när matchen väl var igång och när jag hade andra bekymmer att tänka på, så efter var den borta. Detta har naturligtvis inte något med andar & spöken, men det var konstigt... Nån kan ha använt en sån där laserpenna eller vad dom heter. När jag var liten tyckte jag mig alltid se en skugga. En gång skulle jag jaga den där skuggan men den försvann. Tror inte det var nån ande men det var ganska konstigt. Men jag hade ju livlig fantasi också. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Vem skulle vilja använda en laserpenna eller överhuvudtaget leka "lasermannen"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Kanske nån som bara skämta med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 men om han fick den i ögonen skulle han bli blind.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Men det var verkligen konstigt... Jag gnuggade ögonen med vatten, blundade enormt många gånger men den gick aldrig bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 oj... kanske bara ett synfel ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Det är inget synfel egentligen... det var typ bara "verklig" fantasi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 kanske lite off-topic men en tjej i min klass har en mormor som fångat jesus på bild om han ser ut som dom brukar visa honom så är det verkligen jesus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 men om han fick den i ögonen skulle han bli blind.... Man blir inte blind så plötsligt om man får den i ögat. Om man håller den framför sitt öga i typ 1 min+ så kan det hända några synproblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 kanske lite off-topic men en tjej i min klass har en mormor som fångat jesus på bild om han ser ut som dom brukar visa honom så är det verkligen jesus Å min pappa hette Adolf Hitler!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.