Dezen Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 (redigerat) Jag å Kevve hade tänk starta upp den gamla klanen the jumpers! Alla med combat lvl 55+ får joina, och om ni joinar regga er på Klan Sidan!!! Vi kommer ge ut information och dyl. via klan sidan men kommer naturligtvis att kolla här vilka som vill vara med :D (när ni reggar er, regga er med antingen namnet på rs, eller något liknande) EDIT: Ädrade kraven Redigerat 10 Juni 2006 av Desen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 jag joinar! hur man nu gör..... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Regga dej här! Tryck där och tryck vidare till Forum och ta registrera :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Kan jag vara med? vet inte min combat riktigt men runt 57-58 ligger jag väl på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 (redigerat) hur många är med i klanen? Redigerat 31 Maj 2006 av hoppah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Larath: gå in på hemsidan för mer info, så ser du vårat fina erbjudande! Hoppah: Vi är just nu 4 st medlemmar och ca 4-5 st som är maskotar (F.D medlemmar från det gamla jumpers) och blivande medlemmar med lite för låg combat :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 ok, hittar inte hemsidan :unsure: , din combat?fattar inte heller hur ja joinar :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 HÄR ÄR SIDAN! För å regga dej tryck på Forum och registrera dej! Min combat är 73 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 HÄR ÄR SIDAN! För å regga dej tryck på Forum och registrera dej! Min combat är 73 :D ehh.....ja är newbie, o var är de där forumet? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Titta i menyn under history Jag skulle kanske joina, jag e 64 member (inte längre) men spelar ca 1 gång per år sedan jag började ms och co Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Kanske inte ka joina om du är inne 1 gång per år? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 (redigerat) kan inte bara nån gör så att jag joinar?? snälla någon (om de går) de skulle vara schysst....... :D Redigerat 31 Maj 2006 av hoppah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg