Sharzor Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 (redigerat) aw ok i'm in the shit again :D *reggar mej* Men vi kommer bli fler va? de verkar lite öde på forumet :unsure: Redigerat 8 Juni 2006 av speedez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 (redigerat) Mm, men en sak till alla er som joinar nu! REGGA ER PÅ FORUMET OCH VA AKTIVA! Detta är för att klanen ska bli ännu roligare :D PS: Snubben, Klanen ska ha Namnet The Jumpers eftersom den hade det namnet när den va på sin topp! PPS: Sakru, hade jag inte klantat mej så ditt acc blev hackat hade du kunnat joina :( (vadsomnukommerefterpps): Radivax, sure clan friend :D Redigerat 8 Juni 2006 av Desen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 visst. :P om klanen bara blir något aktiv, så ^^' combat 65, member. http://sweaper006.user.se/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Regga dej på siten :D Den blir aktivare å Aktivare :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Regga dej på siten :D Den blir aktivare å Aktivare :D Ett forslag.Skriv til alla somspelar Rs och froga om dom vill joina. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Nee, då blir det en jävligt rörig klan! Om man hittar 4st lvl 70snubbar så måste dem ju ha saiten också =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Jag var med i gamla jumpers och kanske söker in till nya :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Nee, då blir det en jävligt rörig klan! Om man hittar 4st lvl 70snubbar så måste dem ju ha saiten också =/ Men hur monga medlemar vill du ha...det finns ju klaner med 200 medlemar som inte har nogra problem.Om du vill att The jumpers ska bli den klan som alla tror den e so skafa jettemonga medlemar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Jag är redo för att joina TJ. Jag ska säga mina stats. Attack:60 Strenght:59 Defence:54 Hit Points:59 Ranged:31 Prayer:27 Magic:51 agility:9 herblore:4 thieving:15 crafting:33 Fleithing:14 Mining:62 Smithing:35 Fishing:66 Cooking:64 firemaking:44 Woodcutting:44 Jag sa inte statsen som inte hade någon lv alls. Jag har full rune och en scimmitar och jag hoppas att ni tillåter det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Puck0: U r in :D Snbben: Om jag tar 200st snubbar somjag "raggar" upp varsom på rs, hur många av dem skulle vara aktiva i klanen utan sajten? Man kan inte bara plocka in folk hursomhelst, du måste kunna ge ut information till dem, om du nu tycker det är så lätt, så kan du ju "ragga" upp dem och sen skriva infot till dem 3ggr per vecka, och vi sejer att dem är runt 50st.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Men jag hoppas den här klanen är seriös och inte som alla andra här på forumet. Jag tänker starta en klan, nån som vill hänga med? Sen nästa inlägg, jag ändra mig, jag har gått med i en annan klan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Den här ska bli seriös. Det är vad ja vet den enda clanen just nu på fuska.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg