Hoppa till innehåll

The Jumpers, Were Back!


Dezen

Rekommendera inlägg

  • Svar 86
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Mm, men en sak till alla er som joinar nu! REGGA ER PÅ FORUMET OCH VA AKTIVA! Detta är för att klanen ska bli ännu roligare :D

 

PS: Snubben, Klanen ska ha Namnet The Jumpers eftersom den hade det namnet när den va på sin topp!

 

PPS: Sakru, hade jag inte klantat mej så ditt acc blev hackat hade du kunnat joina :(

 

(vadsomnukommerefterpps): Radivax, sure clan friend :D

Redigerat av Desen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nee, då blir det en jävligt rörig klan! Om man hittar 4st lvl 70snubbar så måste dem ju ha saiten också =/

 

Men hur monga medlemar vill du ha...det finns ju klaner med 200 medlemar som inte har nogra problem.Om du vill att The jumpers ska bli den klan som alla tror den e so skafa jettemonga medlemar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Jag är redo för att joina TJ.

 

Jag ska säga mina stats.

 

Attack:60

Strenght:59

Defence:54

Hit Points:59

Ranged:31

Prayer:27

Magic:51

agility:9

herblore:4

thieving:15

crafting:33

Fleithing:14

Mining:62

Smithing:35

Fishing:66

Cooking:64

firemaking:44

Woodcutting:44

 

 

Jag sa inte statsen som inte hade någon lv alls.

 

Jag har full rune och en scimmitar och jag hoppas att ni tillåter det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Puck0: U r in :D

 

Snbben: Om jag tar 200st snubbar somjag "raggar" upp varsom på rs, hur många av dem skulle vara aktiva i klanen utan sajten? Man kan inte bara plocka in folk hursomhelst, du måste kunna ge ut information till dem, om du nu tycker det är så lätt, så kan du ju "ragga" upp dem och sen skriva infot till dem 3ggr per vecka, och vi sejer att dem är runt 50st..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Men jag hoppas den här klanen är seriös och inte som alla andra här på forumet.

 

Jag tänker starta en klan, nån som vill hänga med? Sen nästa inlägg, jag ändra mig, jag har gått med i en annan klan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...