Hoppa till innehåll

The Jumpers, Were Back!


Dezen

Rekommendera inlägg

Denna klanen var en av de 3 bästa klanerna när den började (här på fuska.se) den ena blev ut ägd, den andra tynade bort, den va nog inte så seriös.. Och denna klanen ska bli en av de största klanerna! Va trevliga, Va aktiva, ha respekt, va stolt! :P (Klanen's motto(?):P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 86
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Puck0: U r in :D

 

Snbben: Om jag tar 200st snubbar somjag "raggar" upp varsom på rs, hur många av dem skulle vara aktiva i klanen utan sajten? Man kan inte bara plocka in folk hursomhelst, du måste kunna ge ut information till dem, om du nu tycker det är så lätt, så kan du ju "ragga" upp dem och sen skriva infot till dem 3ggr per vecka, och vi sejer att dem är runt 50st..

 

Vet du vad om the jumpers e so specielt so gor det det,om du e so stolt over att vara ledaren so gor lite med klanen kolla hur det gor po klanmotena inga kommer,TA KONTROL OVER KLANEN eller so leavar jag och joinar en annan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du nu e så j*vla negativ kan du ju leava -.- det e andra mötet, hälften av medlemmarna kollar bara lite på forumet, skiter i å skriva, å struntar totalt i att kolla start sidan... Och har jag sagt att TJ e speciellt har jag sagt att jag e stolt över å va ledare!? Gör en egen klan å ragga upp vemsomhelst på rs, å ta kontroll över den klanen! Du ska ju inte klaga på att ingen kommer, du loggade ju för f*n in 28min för sent å frågar "När e mötet" -.-'

 

 

Puck0: Najz, det lät riktigt bra :D Ska göra en omröstning på siten :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

snubben, kom med kommentarer om du vill. Men kolla på vad Desen gjort. Försök göra det bättre och se om det funkar.

 

Leava om du vill, vi bryr oss inte. Men jag tror inte det finns en återvändo när du ser att den här klanen har makten över wilderness :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack Puck0 behövde lite stöd :D

 

Snubben: Om du leavar så e det noway att du kan komma tillbaka krypande på knä å få va med igen, en gång ute alltid ute, iaf om du håller på såhär, vi vill inte ha negativa snubbar i vår klan!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack Puck0 behövde lite stöd :D

 

Snubben: Om du leavar så e det noway att du kan komma tillbaka krypande på knä å få va med igen, en gång ute alltid ute, iaf om du håller på såhär, vi vill inte ha negativa snubbar i vår klan!

 

Vet du vad jag e inte negativ,men ner jag leste det dera forum saken om att det gick bettre och bettre for the jumpers so undrade jag om detta var en serios klan(du verkar vara skitserios) so ledsen om jag let lite dum men jag ville bara att the jumpers ska bli en rikitg champion klan som dom dera andra skitstora.Och vet du vad jag kunde inte hjelpa att jag var sen eftersom jag kom hem den tiden :bah: so ledsen.Och vet du vad om jag nogon gong i framtiden skulle leava so skulle jag aldrig ens tenka po att kom tillbaka,jag hade bara kunnat joina klanen po Runehq. Men jag bara se the jumpers bli en riktig klan inte sont krif krafs som nu.Och motot e bra

 

Och PukO vet du vad det fins hundratalls klaner med hundrtals medlmar so chansen att the jumpers ska ta over wilderness e typ 1-1000 men chansen finns ju.

Redigerat av snubben
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sure.. Läste du "komma tillbaka krypande på knä" för det du skriv där uppe lät riktigt sliskigt  <_<

 

Du Vet du vad jag forsoker liva up klanen lite och det jag sa e sant om det finns visa som inte vogar sega vad dom tycker so stick och brinn men va gladd att jag seger vad jag tcyker for annars so skulle du aldrig fo klanen att bli betre Redigerat av snubben
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Liva upp klanen, sure.. Jag heter Björn Borg å e tennsi proffs.. Och du gör värkligen klanen myyycket bättre när du säger vad du tycker! Du kanske hoppas på att du snackar så mycket skit så du får leda klanen, vem vet..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Liva upp klanen, sure.. Jag heter Björn Borg å e tennsi proffs.. Och du gör värkligen klanen myyycket bättre när du säger vad du tycker! Du kanske hoppas på att du snackar så mycket skit så du får leda klanen, vem vet..

 

Vet du vad Crash Bandicot, jag tror inte jag blir tennisproffs men till och med din kerra ven PukO sa att medlemar moste sega vad dom tycker for att det ska bli bettre.Och jag vil inte vara ledare eftersom jag inte skule ha tid och eftersom jag e inte har hogt lv och eftersom jag inte kan Redigerat av snubben
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...