snubben Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Dezen jag leavar klanen jag e soooooooooooo jelvaaaaaaa trot po allting i den.Jag tenker inte vara med i non annan klan eftersom jag inte har tid.Lycka till med klanen och hoppas at den blir so bra som mojligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Hejdå Snubben, kommer säääkert att tappa bort det livliga i klanen nu när du försvinner. Larath:Kolla sajten lite ^^ Har ändrat kraven till 55+ :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Hejdå Snubben, kommer säääkert att tappa bort det livliga i klanen nu när du försvinner. Larath:Kolla sajten lite ^^ Har ändrat kraven till 55+ :P såg det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Nu är vi mellan 16-20 medlemmar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Desen, är du member? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Ne, tyvärr, mamma tror jag ska börja spela poker online om jag får paya det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Ja tror folk måste vara mer aktiv på forumet.. Ja tycker att forumet är väldigt dött.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Mmm, nu har jag blivit member :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Håller med dej Speedez, jag har sista inlägget på nästan alla trådarna =/ NYA MEDLEMMAR I KLANEN, VA AKTIVA PÅ FORUMET! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 (redigerat) Ändrade mig.. Redigerat 12 Juni 2006 av Mr_fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 jag vill vara med men jag tror att jag är i combat lvl 51 jag vet inte riktigt (för jag vet inte vart man kollar det)kan jag vara med ändå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Du kollar din combat lv när man ändrar sina stance. typ, när man väljer vad man ska träna för. Defensive, aggressiv, accurete ossv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg