Megaklumpen Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 hej hej... Jag har två låtar på min dator, men dem vill inte bli till någon musikspelar fil eller vad man ska säga dem ser ut som http://forum.fuska.se/index.php?act=Attach...e=post&id=14427 (dem som e inringade) så ja måste välja vilket program jag ska spela upp filen i varje gång, å det gör oxå att ja inte kan ha dem på min Mp3, så är det nån som vet hur ja ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Jätte enkelt. Egenskaper>Öppnas med>Ändra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Det verkar som att musikfilerna du försöker lägga in inte är några musikfiler? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Den kan vara packad med winrar eller liknande. så att det där inte är själva filen utan bara en ihoppackad mapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.