MORAD Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 jag har en gubbe men jag säljer den för fm den är combat lvl 12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Haha, och? det är ju f*n skrattretande! Du missbrukar Pm funktionen då. Han ville ju vara anonym. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Inget tyder på det, bara att han skrev där, eftersom om han gjorde det skulle det vara spam och, admin eller någon skulle säga "ta det i pm" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
transformer Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 :( Någon som har spelat runescape och har sin gubbe kvar om ni vill så kan ni väl ge den till mej för jag blev hycklad för ett litet tag sen och vill gärna börja spela med en gubbe som har några levler så jag slipper starta på en ny och kämopa mej uppåt igen. Eller hur... Hyckla är för bobba ((lol)) som alltid förknippas med habbo. Bara de som spelar tar det allvarligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg