Gäst Mr.Whisper Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Vilket windows har ni?Själv så har jag Windows Xp Home Edition Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Xp home edition! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 98, och det heter Windows :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Ja har mellenium och det suger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manezz Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag har Micosoft Winows XP Home Edition-SP1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 98, och det heter Windows :D Eftersom jag skriver så snabbt så blir det fel ibland :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manezz Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 oki Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 jag har xp home edition Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag ska få Xp Professional snart :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manezz Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Är pro bra om nån vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 aa bättre än home Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 aa bättre än home Men det beror på om man ska arbeta eller spela spel på datorn.Själv så gör jag både och Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg