Newk Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 vad betyder chance on hit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Chans på ett slag, t.ex. Om det står, Chance on hit:Sends a fire boll with 87-103 dmg. Det menas att du har en chans vid ett slag att sända en eld boll på fienden och så skadas det imellan blablabla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 The Unstoppable Force, såklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sjogreN^ Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 lätt Unstoppable Force Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Hur mycket kostar The Unstoppable Force när man köper från AV? Jag tänker lätt bli exalted med AV och köpa den. Men jag undrar hur mycket man måste spendera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Hur mycket kostar The Unstoppable Force när man köper från AV? Jag tänker lätt bli exalted med AV och köpa den. Men jag undrar hur mycket man måste spendera. 140g Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Så man borde redan och börja spara vid lv 50 typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 fast du bör nog skaffa epic mount först... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 (redigerat) Så man borde redan och börja spara vid lv 50 typ. Nja, inte precis, man kan tjäna ihop massor med g på att bara farma olika slags essence. Själv så lyckades jag tjäna ihop 50g på en dag. Redigerat 5 Juni 2006 av Nintendo Power Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Admin Wehe, jag ska köpa the unstoppable och sen bli exalted med Darnassus och skaffa en NE mount. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Admin Wehe, jag ska köpa the unstoppable och sen bli exalted med Darnassus och skaffa en NE mount. Hehe. Det är inte särskilt lätt ska du veta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 men det gårfortfarande så sluta med det där. annars ta TUF. Mycket bättre vapen även om den kostar en del. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg