Salt-Popcorn Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Hejsan!! Minna föräldrar har alltit sakt att jag ej får ha msn.. men nu för 30min sedan sa dom att jag ska få msn på löra eller söndag!! så jag skulle gjärna villja adda några här i från fuska... Min adress: [email protected] skriv era :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 (redigerat) Styr dina föräldrar över ditt liv? Redigerat 31 Maj 2006 av Bloodman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Bloodman, med tanke på alla övergrepp dom senaste åren, så kanske hans föräldrar tänker på deras barns säkerthet. Han kanske inte är så värst datakunnig och kanske inte vet vad som ska delas ut och personligen tycker jag att det var helt fel att precis efter att han fått besked om att få använda msn så lägger upp den här på fuska. Nu kan ju vilken pedofil som helst komma och låtsas att han är kompis till salt-popcorn. Helt fel drag kompis, helt fel. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Kolla i folks profiler istället. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg